Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

In atentia practicienilor in insolventa stagiari

Avand in vedere prevederile art.54 alin.(3) din Statutul de organizare si functionare al profesiei, prin care este prevazuta obligativitatea practicienilor in insolventa stagiari sa urmeze un program intensiv de pregatire organizat la nivel central pe durata unei saptamani, participarea la cursurile intensive fiind obligatorie pentru participarea la examenul de definitivat, Consiliul national de conducere a decis ca perioada in care va fi organizat programul sa fie 5-9 septembrie 2011.

Programul se va desfasura intre orele 14-18.

Inscrierea cursantilor se va face in pana in data de 26.08.2011, la filialele UNPIR urmand ca acestea sa transmita tabelele centralizatoare, la SG, cu numele solicitantilor cel tirziu in data de 1 septembrie. Pe durata celor 5 zile se admite absentarea intr-o singura zi, temeinic motivata.
Cursul este gratuit, cursantii avand doar obligatia cazarii pe perioada programului.

Cursul va fi organizat in sediul UNPIR , str.Vulturilor nr.23, sector 3, Bucuresti, in sala de conferinte de la etajul 1

Programul prelegerilor va fi comunicata in timp util pe site-ul www.unpir.ro.

Tematica stagiu centralizat

1. efectele imediate ale deschiderii procedurii si influenta acestora asupra activitatii practicianului in insolventa :
a. suspendarea urmaririlor individuale, inghetarea creantelor la valoarea nominal;
b. raportul initial al administratorului judiciar/lichidatorului
c. inventarul
d. evaluarea pentru ipotezele de lichidare si de continuare a activitatii. Evaluarea garantiilor
e. tabelele creantelor; contestatiile;
f. actiunile in anulare
g. recuperarea creantelor/bunurilor din patrimonial debitorului; reprezentarea judiciara a debitorului in procesele in care acesta este parte;

2. Administrarea/managementul procedurii:
a. raporturile practician in insolventa-creditori (colectiv/individual) si raporturile practician in insolventa-judecator sindic;
b. activitatea curenta in timpul perioadei de observatie, determinarea surselor interne de numerar; gestionarea/supravegherea operatiunilor curente ale debitorului;
c. gestionarea contractelor in curs de executare ale debitorului;
d. actele juridice ne-obisnuite ale debitorului : semnare, asumare, executare;
e. conducerea sau supravegherea activitatii debtorului.

3. Planul de reorganizare
a. plan propus de debitor/
b. planul propus de creditor -
c. plan propus si implementat de administratorul judiciar
d. procedura confirmarii planului in general; rolul practicianului in reprganizare
e. tratamentul creantelor, clase de creditori;
f. restructurarea personalului
g. rolul administratorului special
h. supravegherea activitatii debitorului si rapoartele catre creditori/judecator;
i. succesul sau esecul planului – consecinte

4. Falimentul
a. Sigilarea si conservarea bunurilor
b. cazuri de procedura simplificata
c. cazuri de faliment in procedura generala
d. inventarul si intocmirea tabelului consolidat al creantelor
e. lichidarea averii debitorului. Metode de vanzare.
f. distributia sumelor rezultate din lichidare

5. Inchiderea procedurii

6. Raspunderea civila, penala si disciplinara a practicianului

7. Lichidarea voluntara sau administrativa

Aspecte privitoare la organizarea contabilitatii

1.) Documente justificative, documente financiar contabile si registrele de contabilitatate
2.) Operatiile contabile care se efectueaza cu ocazia declansarii procedurii de insolventa:
a. Inventarierea elementelor de activ si de pasiv
b. Organizarea si etapele inventarierii
c. Aspecte legale referitoare la refacerea contabilitatii
d. Situatiile financiare-documente de incepere a lichidarii
- Bilantul
- Contul de profit si pierdere

3) Aspecte ale analizei la deschiderea procedurii
- Analiza situatii financiare istorice (ultimii 3 ani)
- Analiza mediu si intern (incl. elem. operationale)

Analiza economico-financiara- metode uzuale de analiza
a) Analiza financiara pe baza bilantului
b) Analiza ratelor de structura
c) Analiza echilibrului financiar
d) Analiza lichiditatii si solvabilitatii
e) Analiza rentabilitatii
f) Analiza pe baza Contului de profit si pierdere
g) Analiza discriminanta a riscului de faliment

3) Concluzii –cauze insolventa, eventuali responsabili•

4) Previzionarea situatiilor financiare.
- Ipotezele restrucutrarii
- Previziuni/perspective de redresare
- Cerinte esentiale in previziunea situatiilor financiare
- Modelarea financiara a afacerii

Finantarea restructurarii prin aport de capital si prin atragerea de credite.
Data aparitiei: 28 Iulie 2011
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "In atentia practicienilor in insolventa stagiari":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
©2019 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016