In prezenta secretarului de stat in Ministerul Justitiei, Ovidiu Putura, a avut loc vineri, 22 februarie, la sediul Ministerului, o intalnire cu reprezentanti ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Ministerului Public, Consiliului Superior al Magistraturii, instantelor judecatoresti.
Intalnirea este un prim pas in procesul de consultare initiat de ministerul Justitiei in vederea realizarii unei analize a cadrului legislativ general de organizare si functionare a justitiei in Romania.
In acest cadru s-a convenit ca institutiile mentionate sa efecteze analiza legislatiei interne si europene in domeniu, iar ulterior, sa formuleze propuneri de imbunatatire a actualului cadru normativ in ceea ce priveste organizarea si functionarea autoritatii judecatoresti.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In cazul in care, din cauza incetarii unui contract comercial, compania isi restrange activitatea si exista departamente care isi pierd obiectul muncii, care este procedura si care sunt documentele necesare si ce ar trebui specificat in ele pentru a putea opera incetarea contractelor de munca ale persoanelor vizate?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Daca firma este infiintata in anul 2009, iar sporurile de weekend si de noapte sunt inregistrate ca procent in REVISAL si in declaratia 112 sunt reflectate in veniturile brute pentru care se datoreaza contributii, inclusiv premiile, este necesara eliberarea adeverintei cu veniturile totale care incepand cu noua lege a pensiilor intra in baza de calcul?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<