Prin Hotararea Autoritatii Electorale Permanente nr. 8 din 19 septembrie 2012 a fost adoptata procedura de acreditare de pe langa birourile si oficiile electorale constituite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012
Hotararea a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 668 din 24 septembrie 2012
Avand in vedere dispozitiile art. 43 din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului si pentru modificarea si completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, a Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si a Legii nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art. 65 alin. (4) din Legea nr. 35/2008, cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Electorala Permanenta adopta prezenta hotarare.
ART. 1
(1) Acreditarea reprezentantilor presei scrise, radioului si televiziunilor din Romania pe langa birourile si oficiile electorale constituite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012 se efectueaza de catre Autoritatea Electorala Permanenta, la cererea scrisa a conducerii institutiei mass-media, facuta pana cel tarziu cu 3 zile inaintea datei alegerilor.
(2) Acreditarea reprezentantilor presei, radioului si posturilor de televiziune straine, precum si a reprezentantilor organizatiilor internationale cu activitate in domeniul democratiei si al drepturilor omului pe langa birourile si oficiile electorale constituite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012 se efectueaza de catre Autoritatea Electorala Permanenta, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe, facuta pana cel tarziu cu 3 zile inaintea datei alegerilor.
(3) Cererile prevazute la alin. (1) vor fi insotite de tabele cuprinzand prenumele, numele, seriile si numerele actelor de identitate ale reprezentantilor presei scrise, radioului si televiziunilor din Romania.
(4) Tabelele prevazute la alin. (3) vor fi depuse si in format electronic editabil, in termenul prevazut la alin. (1).
ART. 2
Acreditarile emise de Autoritatea Electorala Permanenta sunt valabile la orice birou sau oficiu electoral constituit la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012.
ART. 3
Modelul cererii de acreditare formulate de institutiile mass-media din Romania, modelul tabelului prevazut la art. 1 alin. (3) si modelele documentelor de acreditare a reprezentantilor mass-mediei din Romania, respectiv a reprezentantilor organizatiilor straine sunt prevazute in anexele nr. 1-4, care fac parte integranta din prezenta hotarare.
ART. 4
(1) Autoritatea Electorala Permanenta stabileste organizatiile neguvernamentale care pot participa cu observatori interni la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012.
(2) Pana cel tarziu cu 5 zile inaintea datei alegerilor, organizatiile neguvernamentale care doresc sa participe cu observatori interni la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012 depun la Autoritatea Electorala Permanenta o cerere pentru eliberarea adeverintei privind indeplinirea conditiilor prevazute de art. 43 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului si pentru modificarea si completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, a Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si a Legii nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali, cu modificarile si completarile ulterioare, insotita de o copie a statutului si o copie a hotararii judecatoresti de infiintare. Modelul cererii este prevazut in anexa nr. 5, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Cititi
AICI cuprinsul integral al reglementarii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: la depunerea dosarului de recuperare a concediilor medicale avem lipsa 2 medicale pierdute. Ca solutionare, vrem sa stim, daca cele doua medicale vor fi duse in copie la medicul emitent si completate de acesta cu ,,Duplicat,,, parafa si semnatura, putem depune dosarul pentru recuperare fara a intampina probleme?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem urmatoarea speta: Asupra venitului salarial unui angajat exista 4 decizii de executare silita. Toate cele 4 titluri executorii sunt dispuse de catre executori judecatoresti si reprezinta credite bancare. Credit 1= sold de retinut 1000 lei Credit 2= sold de retinut 5000 lei Credit 3 = sold de retinut 7000 lei Credit 4= sold de retinut 8000 lei Va rugam sa ne spuneti care este varianta corecta de calcul a retinerilor din salariu. 1.In cazul in care exista doua sau mai multe titluri executorii...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Este specificat in CIM, la obligatiile angajatorilor: "sa informeze salariatul cu privire la obligatia de a adera la un fond de pensii administrat privat, in conditiile legii". As dori un model de document cu toate detaliile obligatorii care trebuie sa existe privind aceasta informare. Sau am putea sa inseram un paragraf in Minuta de informare privind acest aspect? Daca da, va rog, sa imi spuneti exact ce informatii trebuie sa contina pt a fii conform legii.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<