Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Legislatia judirica actualizata la zi 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gestionezi mai usor activitatea companiei in timpul pandemiei: 4 solutii eficiente

Pe masura ce situatia de criza persista, prioritatea oricarui antreprenor este de a incerca sa reduca efectele negative asupra propriului business. Schimbarile de ordin economic pot avea un impact semnificativ asupra modului in care functioneaza afacerea si a performantei angajatilor, asa ca este absolut necesar sa regandesti procesele din companie.

 

Exista solutii care te pot ajuta sa iti protejezi afacerea in aceasta perioada, fie ca e vorba de reglementari legislative, suport financiar sau schimbari pe care le poti face pentru a usura munca angajatilor. Iata care sunt aspectele de care ar trebui sa tii cont:

Negociaza spatiul de lucru inchiriat

Multe companii au optat pentru alternativa de a lucra de acasa, ceea ce inseamna ca angajatii nu mai sunt nevoiti sa vina la birou. Din acest punct de vedere, ai putea sa iei in considerare posibilitatea de a negocia chiria, in cazul in care iti desfasori activitatea intr-un spatiu de lucru care nu aparține companiei.

 

In aceasta perioada, multe persoane juridice au la indemana cateva solutii utile. Discuta cu proprietarul si vezi ce varianta ti se potriveste cel mai bine, fie ca e vorba de suspendarea sau amanarea platii chiriei sau chiar de reducere a cuantumului acesteia, astfel incat sa poti diminua costurile in perioada crizei.

 

Solicita sprijin financiar

Din punct de vedere economic, aceasta situatie de criza a creat numeroase incertitudini. Prioritatea oricarei afaceri este de a-si pastra un anumit flux de bani, dar si de a avea o oarecare siguranta financiara.

 

In cazul in care ai nevoie de un suport financiar, poti lua in calcul varianta unor credite pentru companii, special concepute pentru a-ti oferi ajutorul necesar in situatii dificile. In acelasi timp, e bine de stiut ca exista si posibilitatea de a amana ratele lunare, astfel incat sa poti economisi anumite sume de bani.

 

Regandeste beneficiile angajatilor

In functie de activitatea companiei, posibilitatea de a lucra de acasa poate reprezenta cea mai avantajoasa solutie pentru a-ti proteja angajatii. Totusi, in cazul in care acestia trebuie sa mearga in continuare la birou, atunci le poti asigura transportul pana la birou si inapoi spre casa. Eventual, iti poti incuraja angajatii sa vina impreuna cu masina personala si sa le decontezi benzina. In acest fel, limitezi folosirea transportului in comun.

 

Pentru a creste nivelul de siguranta si sanatate al angajatilor, ia in calcul extinderea pachetului de asigurare medicala, astfel incat sa acopere situatii neprevazute si sa acopere costurile medicale necesare. Nu in ultimul rand, e bine de stiut faptul ca angajatii pot beneficia de concediu de carantina, care nu se cumuleaza cu durata concediilor medicale.

Pune la punct un plan de criza

Deoarece multe lucruri au scapat de sub control, orice antreprenor trebuie sa se gandeasca serios la adoptarea unui management de criza. Alege cateva prioritati pe care sa se concentrezi, in timp ce incerci sa stabilesti echilibrul la nivelul proceselor interne. Seteaza obiective mici si verifica in mod constant nivelul lor de implementare.

 

Gandeste-te la nevoile clientilor si promoveaza produsele si serviciile despre care crezi ca raspund cel mai bine acelor nevoi, chiar daca este o strategie temporara. In tot acest timp, trebuie sa te asiguri ca toata echipa este informata cu privire la orice schimbare care apare si ca intelege necesitatea unui plan de criza.

 

Prioritatea oricarei afaceri este de a se mentine la un anumit nivel economic si de a reduce impactul negativ. Iar cum situatia de criza actuala a adus multe schimbari de ordin economic, financiar si nu numai, este bine sa stabilesti cu exactitate un plan eficient si sa gasesti solutiile potrivite pentru a gestiona cu usurinta activitatea companiei in perioada pandemiei.


Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Cum sa gestionezi mai usor activitatea companiei in timpul pandemiei: 4 solutii eficiente":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016