Publicam DECIZIA nr. 05/2011 din 07 iulie 2011 a Comisiei Permanente a U.N.B.R., prin care se deleaga atributiile vicepresedintelui U.N.B.R. prevazute la art. 76 alin. (1) din Lege si se numeste domnul avocat Iordachescu-Ilie Ion, membru al Comisiei Permanente a U.N.B.R. in calitate de coordonator al Departamentului de coordonare a asistentei judiciare organizat in cadrul U.N.B.R..
DECIZIA nr. 05/2011
07 iulie 2011
Comisia Permanenta a U.N.B.R., in sedinta din 07 iulie 2011;
- In baza art. 68 alin. (1) lit. a), f), alin. (3), art. 76 alin. (1) si (2) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (in continuare Lege), ale art. 86 alin. (1) - (3), art. 1557 din Statutul profesiei de avocat si ale art. 39 alin. (14) din "Regulamentul de organizare si functionare a Uniunii Nationale a Barourilor din Romania si de desfasurare a sedintelor Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania" aprobat prin Hotararea nr. 05/2011 din 08 iulie 2011 a Consiliului U.N.B.R. (in continuare Regulament);
- In aplicarea art. 76 alin. (1) din Lege, conform art. 39 alin. (15) din
Regulament,
Comisia Permanenta a U.N.B.R.,
DECIDE:
Art. 1. – Se deleaga atributiile vicepresedintelui U.N.B.R. prevazute la art. 76 alin. (1) din Lege si se numeste domnul avocat Iordachescu-Ilie Ion, membru al Comisiei Permanente a U.N.B.R. in calitate de coordonator al Departamentului de coordonare a asistentei judiciare organizat in cadrul U.N.B.R.
Art. 2. – Prezenta decizie se publica pe pagina de web a U.N.B.R. (www.unbr.ro), se comunica la toate barourile si domnului consilier av. Iordachescu-Ilie Ion.
PRESEDINTE,
Av. dr. Gheorghe FLOREA
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod CORin afara de 541408-Dispecer pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<