Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Care sunt atributiile unui agent procedural

Atributiile postului reprezinta o concretizare a felului muncii. Acestea sunt prevazute in fisa postului, anexa a contractului individual de munca.

Astfel, in conformitate cu prevederile literei F din Anexa la Ordinul Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale nr. 64/2003 pentru aprobarea modelului-cadru al contractului individual de munca, atributiile postului sunt prevazute in fisa postului, anexa la contractul individual de munca.

In acelasi sens sunt si prevederile literei F din Anexa 3 la Contractul colectiv de munca unic la nivel national pentru anii 2007-2010.

Asadar, fisa postului presupune enumerarea atributiilor care revin salariatului, reperezentand o concretizare a obligatiilor principale pe care salariatul si le asuma la incheierea contractului individual de munca.

In mare, fisa postului trebuie sa contina date minime despre: denumirea postului, integrarea in structura organizatorica, responsabilitati, sarcini, activitati si actiuni specifice postului de munca, pregatirea necesara postului de munca, salariul si conditiile de promovare, etc.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Codul Muncii republicat si actualizat la zi


Atentie Codul muncii a fost modificat Va oferim IN PREMIERA textul actualizat al Codului muncii cu toate modificarile scoase in evidenta pentru a fi usor de urmarit Cartea "Codul muncii republicat si actualizat la zi" se diferentiaza de alte lucrari legislative tocmai prin faptul ca aceasta contine textul actualizat al Legii nr ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Prin urmare, fisa postului nu reprezinta un document standard, ea se intocmeste de catre fiecare angajator, pentru posturile din structura organizatorica, in raport cu nevoile sale si cu respectarea prevederilor legale.

In general, atributiile unui agent procedural sunt de comunicare a actelor procedurale, de primire si predare a corespondentei, etc.

Model:

AGENT PROCEDURAL

I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: .................

2. Denumirea postului: Agent procedural
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: .........
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor. Exemplu: 242902 - executor judecatoresc; 242903 - inspector justitie; 242904 - expert jurist; 242905 - consilier de justitie; 242906 - referent de specialitate in justitie; ]

4. Departamentul: Juridic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului:
• Conducere / coordonare: Nu este cazul
• Executie: Specialist

6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
• se subordoneaza: Sefului Biroului Expertului Judecatoresc
• are in subordine: Nu este cazul
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu ............
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Reprezinta BIROUL in situatii de notificari sau la stabilirea unor conditii contractuale speciale
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei. Indiferent de forma in care isi desfasoara activitatea profesionala, se subordoneaza pe linie administrativa persoanei juridice in favoarea careia isi exercita profesia.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului
Asigurarea desfasurarii activitatii biroului in conformitate cu normele legale si consilierea sub aspect juridic a ...........
[In functie de marimea, specificul si organigrama biroului scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Obiectivele postului
• Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la desfasurarea activitatii in cadrul biroului in conformitate cu legislatia in vigoare.
• Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic ale biroului.
• Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale biroului in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina.
• Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii biroului cu privire la modificarile legislative.
[In functie de marimea, specificul si organigrama biroului obiectivele pot diferi.]

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
• .................................
[In functie de marimea, specificul si organigrama biroului sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]

4. Descrierea responsabilitatilor postului
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Raspunde de rezolvarea prompta a reclamatiilor (ce intra in atributiile postului) venite din partea clientilor.
• Raspunde de transmiterea la timp, intr-o forma corecta si completa, a informatiilor conform atributiilor ce-i revin.
b) In raport cu aparatura pe care o utilizeaza
• Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, utilizarea internetului etc.)
• Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c) In raport cu obiectivele postului
• Se informeaza permanent cu privire la modificarile legislative.
• Se preocupa in permanenta de cresterea gradului individual de profesionalism.
• Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia biroului.
• Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
d) In raport cu securitatea si sanatatea muncii
• Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.
e) Privind metodele / procedurile de lucru
• Raspunde de pastrarea confidentialitatii in legatura cu toate actele, datele si faptele despre care ia cunostinta, apartinand sau fiind in legatura cu firma si cu interesele acesteia.
• Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
• Respecta procedurile de lucru generale specifice biroului.
[In functie de marimea, specificul si organigrama biroului responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

5. Conditiile postului de munca
a. Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.
- Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum si cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.
b. Conditiile materiale
• ambientale Nu lucreaza in conditii ambientale deosebite.
• deplasari Se deplaseaza frecvent in afara biroului.
• spatiu Are birou propriu sau Nu Are birou propriu.
• conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) Telefon mobil, PC sau laptop.
c. Conditii de formare profesionala Participa la diverse cursuri de perfectionare, sesiuni si seminarii de informare in domeniu.
d. Buget Nu este cazul.
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarui birou in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv.]

6. Gradul de autonomie
a. Autoritate asupra altor posturi  ..............
[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare birou de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama biroului.]
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• inlocuieste pe: ......., cu responsabilitati si sarcini limitate.
• este inlocuit de: ........... .
[De obicei, fiecare birou stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

7. Indicatori de performanta
Scaderea numarului de litigii ale biroului cu ....% intr-un an.
[In functie de specificul biroului, pot fi utilizati indicatori diferiti, cu valori diferite, in limitele responsabilitatilor si performantelor cerute de post.]

8. Perioada de evaluare a performantelor
Anual
[Se stabileste in functie de sistemul de evaluare din fiecare birou.]

9. Evolutii posibile
Poate evolua pe pozitia de ............ .
[Se stabileste in functie de sistemul de planificare a carierei din fiecare birou.]

III Specificatiile postului

1. Nivelul de studii  
Studii superioare de drept cu licenta.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea biroului, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Calificarea necesara
• Studii de perfectionare (in functie de domeniul de activitate al firmei), masterat.
• Operare PC: Word, Excel.
[In functie de specificul si marimea biroului, precum si de nevoile pentru postul respectiv in birou se pot solicita si alte calificari / specializari.]

3. Competentele postului (pachet de competente)
• cunostinte foarte bune de legislatie;
• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
• echilibru emotional;
• usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;
• capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatea;
• capacitate de a se informa si invata in permanenta;
• perseverenta, urmarirea si finalizarea scopului.
[In functie de specificul si marimea biroului, precum si de nevoile pentru postul respectiv in birou se pot solicita si alte competente.]

4. Experienta de lucru necesara
Minimum 2 ani experienta in domeniu (sau nu).
[Experienta de lucru necesara se stabileste de fiecare birou, in functie de nevoile specifice pentru postul respectiv.]

Data,

Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,


A P R O B A T
................

Este un model de fisa de post. Fisa va fi conceputa potrivit nevoilor biroului dvs.
Data aparitiei: 16 Decembrie 2011
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Care sunt atributiile unui agent procedural":
Rating:

Nota: 3.1 din 5 din 5 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Litigiu de munca

Intrebare: Daca tribunalul Braila a dat o hotarire si eu am facut contestatie la curtea de apel Galati - o data impotriva hotaririi date de tribunalul Braila si a doua oara impotriva anularii contestatiei de catre curtea de apel Galati - spuneti-mi, va rog, ce se poate face in continuare? Mentionez ca niciun complet de judecata nu a analizat dosarul inainte de a lua o hotarare, cel putin asta e concluzia mea. Va multumesc!

Raspuns: Domnule Petrache, incerc pe acest site, gratuit, sa-mi rup din timpul meu liber si sa dau niste sfat... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016