Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intalnire de lucru pe tema Ajutorul public judiciar in materie civila si asistenta juridica in materie penala
Secretarul General al Ministerului Justitiei, Gabriel Tanasescu si directorii Directiilor Elaborare Acte Normative si Financiar Contabila au avut marti, 9 august 2011, o intalnire de lucru cu vicepresedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Rodica Aida Popa, Adjunctul Procurorului General, Gabriela Scutea, Secretarul General Adjunct al Ministerului Administratiei si Internelor, Petre Toba, Decanul Baroului Bucuresti, Ion Ilie-Iordachescu si directorul Compartimentului Asistenta Juridica din cadrul Baroului Bucuresti. Intalnirea a avut loc la solicitarea Ministerului Justitiei, pornind de la necesitatea eficientizarii sistemului de ajutor public judiciar si asistenta juridica in materie penala.
Discutiile au vizat: evaluarea de catre autoritatile implicate a impactului aplicarii OUG nr. 51/2008 privind ajutorul public judiciar in materie civila si a Protocolului nr.113928/MJ/2008 privind stabilirea onorariilor avocatilor pentru furnizarea serviciilor de asistenta juridica, in cadrul sistemului de ajutor public judiciar si de asistenta juridica in materie penala; identificarea de solutii si masuri pentru eficientizarea sistemului de plata a onorariilor ocazionate de astfel de servicii, precum si cresterea calitatii acestora.
Intalnirea reprezinta debutul unui proces de consultare inter-insitutionala care urmareste instituirea unui mecanism de gestionare mai eficienta a fondurilor destinate platii onorariilor avocatilor din oficiu pentru serviciile de asistenta juridica prestate in cadrul sistemului ajutorului public judiciar si al asistentei juridice in materie penala si interventii punctuale asupra reglementarilor aplicabile in materia ajutorului public judiciar si a asistentei juridice in materie penala.
Intrebare: Va rog sa ne ajutati cu un draft de fisa de post pentru "242114 - MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII". vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Avand in vedere ca HG 295 din 31.03.2025, cu privire la Registrul General de Evidenta a salatiatilor, aduce modificari la HG 905/2017, cea din urma fiind valabila pana la 30.09.2025, pot fi aplicate in continuare prevederile din Hotararea 905? Fac referire in mod special la transmiterea suspendarilor in caz de incapacitate de munca, conf art. 5 lit. e din HG 295. As aprecia sa ne dati o lamurire cu privire la tipul de certificate medicale la care face referire legiuitorul un numar minim de zile... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: O salariata a obtinut venituri in urmatoarea perioada: - Contract de munca: martie 2023 - iunie 2023 - venituri din salarii - Contract de mandat pentru administrator: iunie - iulie 2024 - Contract de munca: august 2024 - prezent Copilul s-a nascut in luna martie 2025. Indeplineste conditiile pentru a primi indemnizatie pentru cresterea copilului? vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Data aparitiei: 10 August 2011
Votati articolul "Intalnire de lucru pe tema Ajutorul public judiciar in materie civila si asistenta juridica in materie penala": Rating: Nota: 5 din 5 din 1 voturi