ORDIN nr. 1.331 din 9 octombrie 2012 privind aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 octombrie 2012
In temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (3), art. 16 alin. (2), art. 17 alin. (2) si art. 30 din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012,
viceprim-ministrul, ministrul finantelor publice, emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se aproba modelul, continutul si instructiunile de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara, prevazute in anexele nr. 1-14, care fac parte integranta din prezentul ordin.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara si serviciile, birourile sau compartimentele din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care efectueaza inspectia economico-financiara, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 9 octombrie 2012.
Nr. 1.331.
Anexa nr. 1 - raport de inspectie economico-financiara;
Anexa nr. 2- nota unilaterala;
Anexa nr. 3 - proces-verbal;
Anexa nr. 4 - raport de urmarire a indeplinirii masurilor dispuse;
Anexa nr. 5- raport de verificare documentara prealabila;
Anexa nr. 6- nota de constatare;
Anexa nr. 7 - raport intermediar;
Anexa nr. 8 - proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
Anexa nr. 9 - dispozitie obligatorie;
Anexa nr. 10- sesizare penala;
Anexa nr. 11- nota explicativa;
Anexa nr. 12- invitatie;
Anexa nr. 13- declaratie;
Anexa nr. 14- notificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Societate cu profil IT doreste sa angajeze student cu contract de internship. Cate ore poate lucra maxim fiind student care nu poate veni zilnic fiind examene si cursuri. Forma de contract este CIM ? sau nu? Care este salariul brut minim si ce impozite suporta firma. Care este perioada maxima de contract.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul salariatilor detasati transnational, cheltuielile generate de detasare sunt dispuse astfel: 1. Transportul - este achitat direct de angajator prin achizitia biletelor de calatorie prin plata directa din contul angajatorului; 2. Cazarea - este asigurata prin inchirierea directa de catre angajator a unor locuinte, si plata directa din contul angajatorului a costului cu chiria; 3. Masa - este asigurata de beneficiarul serviciilor prin acordarea la cantina acestuia. In acest caz, cum...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O firma de IT din Romania doreste sa trimita doi salariati pentru cate 3 zile, o data la 3 luni, unul in UK si unul in Germania pentru o intalnire de afaceri cu colegi dintr-o intreprindere care apartine grupului de intreprinderi la nivel global. Salariatii nu vor desfasura activitate pentru compania in care se deplaseaza, nu va exista un raport de munca intre salariati si compania in care se deplaseaza, iar rezultatele si informatiile acumulate in urma intalnirii vor fi aplicate ulterior pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<