ORDIN nr. 1.331 din 9 octombrie 2012 privind aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 octombrie 2012
In temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (3), art. 16 alin. (2), art. 17 alin. (2) si art. 30 din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012,
viceprim-ministrul, ministrul finantelor publice, emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se aproba modelul, continutul si instructiunile de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara, prevazute in anexele nr. 1-14, care fac parte integranta din prezentul ordin.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara si serviciile, birourile sau compartimentele din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care efectueaza inspectia economico-financiara, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 9 octombrie 2012.
Nr. 1.331.
Anexa nr. 1 - raport de inspectie economico-financiara;
Anexa nr. 2- nota unilaterala;
Anexa nr. 3 - proces-verbal;
Anexa nr. 4 - raport de urmarire a indeplinirii masurilor dispuse;
Anexa nr. 5- raport de verificare documentara prealabila;
Anexa nr. 6- nota de constatare;
Anexa nr. 7 - raport intermediar;
Anexa nr. 8 - proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
Anexa nr. 9 - dispozitie obligatorie;
Anexa nr. 10- sesizare penala;
Anexa nr. 11- nota explicativa;
Anexa nr. 12- invitatie;
Anexa nr. 13- declaratie;
Anexa nr. 14- notificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Raportul cu privire la neconformitati este primit in mod automat de reprezentantul legal si persoana careia i s-a delegat responsabilitatea completarii in reges? Sau trebuie solicitat din reges de catre oricare dintre cei doi mentionati mai sus?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<