ORDIN nr. 1.331 din 9 octombrie 2012 privind aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 octombrie 2012
In temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (3), art. 16 alin. (2), art. 17 alin. (2) si art. 30 din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012,
viceprim-ministrul, ministrul finantelor publice, emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se aproba modelul, continutul si instructiunile de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara, prevazute in anexele nr. 1-14, care fac parte integranta din prezentul ordin.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara si serviciile, birourile sau compartimentele din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care efectueaza inspectia economico-financiara, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 9 octombrie 2012.
Nr. 1.331.
Anexa nr. 1 - raport de inspectie economico-financiara;
Anexa nr. 2- nota unilaterala;
Anexa nr. 3 - proces-verbal;
Anexa nr. 4 - raport de urmarire a indeplinirii masurilor dispuse;
Anexa nr. 5- raport de verificare documentara prealabila;
Anexa nr. 6- nota de constatare;
Anexa nr. 7 - raport intermediar;
Anexa nr. 8 - proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
Anexa nr. 9 - dispozitie obligatorie;
Anexa nr. 10- sesizare penala;
Anexa nr. 11- nota explicativa;
Anexa nr. 12- invitatie;
Anexa nr. 13- declaratie;
Anexa nr. 14- notificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In situatia in care exista un asociat si 2 administratori, pot presta servicii ambii administratori unul este si asociatul unic ce tin de obiectul de activitate al societatii transport alternativ-Bolt fara sa detina CIM sau contract de administrare?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am angajat o persoana cu contract de munca cu 8 ore, pe perioada nedeterminata, dar a venit doar o zi, nu a muncit doar i s-a prezentat ce are de facut apoi dupa masa a sunat ca nu mai vine ca a acceptat o alta oferta. In acest caz cum trebuie sa desfacem contractul angajatului? Pe perioada de proba? Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua in care a fost la servici dar nu a lucrat?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem angajati care aduc concediu medical eliberat de diferiti medici, care se suprapun. Modul de calcul al acestor concedii medicale se platesc conform legislatiei in vigoare, adica primul concediu medical se plateste pana la data inceperii urmatorului. Intrebarea este: in declaratia 112, aceste concedii medicale trebuie sa apara ca si durata conform platii sau conform duratei care apare pe formularul de concediu medical eliberat de catre medic? Care este legislatia unde se precizeaza acest...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<