ORDIN nr. 1.331 din 9 octombrie 2012 privind aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 octombrie 2012
In temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (3), art. 16 alin. (2), art. 17 alin. (2) si art. 30 din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012,
viceprim-ministrul, ministrul finantelor publice, emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se aproba modelul, continutul si instructiunile de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara, prevazute in anexele nr. 1-14, care fac parte integranta din prezentul ordin.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara si serviciile, birourile sau compartimentele din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care efectueaza inspectia economico-financiara, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 9 octombrie 2012.
Nr. 1.331.
Anexa nr. 1 - raport de inspectie economico-financiara;
Anexa nr. 2- nota unilaterala;
Anexa nr. 3 - proces-verbal;
Anexa nr. 4 - raport de urmarire a indeplinirii masurilor dispuse;
Anexa nr. 5- raport de verificare documentara prealabila;
Anexa nr. 6- nota de constatare;
Anexa nr. 7 - raport intermediar;
Anexa nr. 8 - proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
Anexa nr. 9 - dispozitie obligatorie;
Anexa nr. 10- sesizare penala;
Anexa nr. 11- nota explicativa;
Anexa nr. 12- invitatie;
Anexa nr. 13- declaratie;
Anexa nr. 14- notificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: O societate de contabilitate doreste sa incheie o conventie cadru privind efectuarea stagiului de practica in cadrul programelor de studii universitare. Va rugam sa ne ajutati cu raspuns la urmatoarele intrebari: 1. care este legislatia aplicabila? 2. exista vreo prevedere in legislatie privind perioada maxima pentru incheierea unei conventii de practica? 3. in cazul unui cotnrol ITM ce documente se solicita? care este abordarea organelor de control vis s vis de acest tip de contract? 4. orice...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: As dori sa stiu mai multe detalii cu privire la o speta. Firma are 39 de salariati, si undeva, in perioada urmatoare va trimite in afara tarii, intr-o tara UE sau NON UE inca nu este sigur, care, o echipa formata din 3 salariati care va efectua o lucrare pe o perioada de 2 sau 3 saptamani. Firma noastra ii va plati. Va rog sa imi spuneti daca salariatii vor trebui suspendati in Revisal, daca se face vreo modificare, daca trebuie declarat ceva, la ITM, daca trebuie intocmit vreun act aditional...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<