ORDIN nr. 1.331 din 9 octombrie 2012 privind aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara
EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 30 octombrie 2012
In temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (3), art. 16 alin. (2), art. 17 alin. (2) si art. 30 din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012,
viceprim-ministrul, ministrul finantelor publice, emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se aproba modelul, continutul si instructiunile de completare ale actelor de control si formularelor utilizate in activitatea de inspectie economico-financiara, prevazute in anexele nr. 1-14, care fac parte integranta din prezentul ordin.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara si serviciile, birourile sau compartimentele din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care efectueaza inspectia economico-financiara, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice,
Florin Georgescu
Bucuresti, 9 octombrie 2012.
Nr. 1.331.
Anexa nr. 1 - raport de inspectie economico-financiara;
Anexa nr. 2- nota unilaterala;
Anexa nr. 3 - proces-verbal;
Anexa nr. 4 - raport de urmarire a indeplinirii masurilor dispuse;
Anexa nr. 5- raport de verificare documentara prealabila;
Anexa nr. 6- nota de constatare;
Anexa nr. 7 - raport intermediar;
Anexa nr. 8 - proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor;
Anexa nr. 9 - dispozitie obligatorie;
Anexa nr. 10- sesizare penala;
Anexa nr. 11- nota explicativa;
Anexa nr. 12- invitatie;
Anexa nr. 13- declaratie;
Anexa nr. 14- notificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<