In data de 11.10.2013 a fost inregistrata la Consiliul Superior al Magistraturii adresa prin care domnul Robert Cazanciuc, ministru al justitiei, a transmis Sectiei pentru procurori, spre avizare, urmatoarele propuneri de numire în functii de conducere la Directia Nationala Anticoruptie:
* Domnul procuror Popovici Gheorghe - pentru functia de procuror sef sectie – Sectia de combatere a coruptiei;
* Domnul procuror Volintiru Danut - pentru functia de procuror sef adjunct sectie - Sectia de combatere a coruptiei;
* Doamna procuror Mariana Alexandru - pentru functia de procuror sef adjunct sectie - Sectia de combatere a infractiunilor conexe infractiunilor de coruptie.
* * *
Sectia pentru procurori a hotarat, cu unanimitate, în sedinta de astazi, 15.10.2013, urmatorul calendar de desfasurare a procedurii de avizare:
- 21.10 – 08.11.2013 – punerea în dezbatere publica a proiectelor de management si efectuarea verificarilor asupra candidaturilor;
- 08.11. 2013 – analizarea rezultatelor demersului anterior;
- 11.11. 2013 – intervievarea candidatilor;
- 12.11. 2013 – transmiterea avizelor catre ministrul justitiei.
Pana la data de 21.10.2013 urmeaza sa fie transmise proiectele de management Consiliului Superior al Magistraturii.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<