Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Important: Modificare a tipizatului pentru Contractul de asistenta juridica
Baroul Bucuresti a informat miercuri, 4 mai 2011, ca a fost admisa de catre Consiliul Baroului Bucuresti propunerea Decanului Baroului Bucuresti de modificare a tipizatelor prin eliminarea mentiunii “copie” a exemplarului doi din modelul contractului de asistenta juridica.
Va reamintim ca UNBR a adoptat in sedinta din 19 februarie 2011 – prima lectura forma finala a propunerilor de modificare a Statutului profesiei de avocat
Trebuie retinu faptul ca, la incheierea contractului de asistenta juridica, acesta va fi considerat incheiat in mod tacit daca clientul a achitat onorariul mentionat in cuprinsul acestuia, achitarea acestui onorariu valorand ratificarea contractului de catre client, caz in care data incheierii contractului este considerata a fi data mentionata in cuprinsul contractului. Contractul de asistenta juridica se incheie in trei exemplare, dintre care doua vor avea valoare de original. Un original se inmaneaza clientului iar cel de-a doilea original si copia raman la avocat.
Contractul de asistenta juridica va fi tiparit in formulare tipizate si inseriate ce vor contine sigla Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, pe cea a baroului emitent, denumirea „Uniunea Nationala a Barourilor din Romania” si cea a baroului emitent. Seria va avea o componenta literala comuna fiecarui barou in parte si o componenta cifrica formata din sase cifre, urmata de mentionarea anului emiterii formularelor. Inserierea este rezervata de catre barou fiecarei forme de exercitare a profesiei in parte.
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre procesul de declarare a posturilor vacante vacantate si nou create in platforma ANOFM. Cumva cu posturile nou create, mi-e mai simplu de inteles. Completez aici oferta, recrutam, inchid oferta - la speta asta am o singura intrebare: nu pot face operatia de incadrare daca data oferta a expirat desi logic pot avea o oferta deschisa pana pe 31.03 si angajarea propriu-zisa sa fie ulterioara acestei date. Trebuie cumva sa trec un termen pentru oferta... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Un salariat este sanctionat disciplinar cu reducerea salariului pe 3 luni insa refuza sa primeasca personal decizia, se trimite acasa prin curier cu confirmare de primire art. 252 Codul muncii insa refuza sa primeasca plicul. Decizia respectiva se va pune in aplicare daca salariatul NU o primeste. Cum se procedeaza in acest caz? Daca se pune in aplicare cu ce data - cu data revenirii plicului in societate? Cand se transmite in Revisal ? vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Data aparitiei: 05 Mai 2011
Votati articolul "Important: Modificare a tipizatului pentru Contractul de asistenta juridica": Rating: Nota: 5 din 5 din 1 voturi