La invitatia ministrului justitiei, Robert Cazanciuc, la data de 22 mai 2013 s-a intrunit, la sediul Ministerului Justitiei, Comisia de selectie a candidatilor in numele Romaniei pentru functia de judecator al CEDO, in conformitate cu prevederile art. 5 alin. 11 din OG nr. 94/1999 privind participarea Romaniei la procedurile in fata Curtii Europene a Drepturilor Omului si a Comitetului Ministrilor ale Consiliului Europei si exercitarea dreptului de regres al statului in urma hotararilor si conventiilor de rezolvare pe cale amiabila, cu modificarile si completarile ulterioare.
Componenta Comisiei de selectie este mentionata in anexa prezentului comunicat.
Pe ordinea de zi s-a aflat agrearea textului anuntului privitor la selectia candidatilor in numele Romaniei pentru functia de judecator al CEDO, in temeiul art. art. 5 alin. 12 din O.G. 94/1999. Anuntul poate fi accesat pe pagina web a Ministerului Justitiei si va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si pe site-urile Ministerului Afacerilor Externe, al Consiliului Superior al Magistraturii, al Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
Anexa - Componenta Comisiei de selectie a candidatilor in numele Romaniei pentru functia de judecator al CEDO.
ANEXA
Comisia de selectie a candidatilor in numele Romaniei pentru ocuparea functiei de judecator al CEDO
1. Robert Marius CAZANCIUC, ministrul justitiei;
2. Titus CORLATEAN, ministrul afacerilor externe;
3. Anastasiu CRISU Avocatul Poporului;
4. Catrinel BRUMAR, agentul guvernamental pentru CEDO;
5. Adrian BORDEA, Vicepresedinte CSM;
6. Cristina TARCEA, Judecator ICCJ;
7. Simina TANASESCU, Prodecan al Facultatii de Drept a Universitatii Bucuresti;
8. Radu CATANA, Prorector al Universitatii Babes Bolyai, Cluj Napoca;
9. Madalina MANOLACHE, director, Directia Afaceri Europene si Drepturile Omului, MJ.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<