Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop

Pe data de 27 noiembrie, Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre Femei si Barbati (ANES), institutie aflata in subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, a lansat un call-center pentru victimele violentei domestice.

Linia telefonica a fost infiintata in cadrul proiectului “START – O viata de calitate in siguranta!”, derulat de ANES pentru a preveni si combate violenta domestica si traficul de persoane

Numarul la care pot apela victimele violentei domestice este 0800 500 333, linie telefonica gratuita. Operatorii vor raspunde non-stop si vor directiona victimele catre 42 de echipe de interventie, interinstitutionale si multidisciplinare, infiintate la nivelul celor 41 de judete si al municipiului Bucuresti.

“Datorita masurilor aplicate de Ministerul Muncii, numarul persoanelor abuzate a scazut in 2015 fata de anul 2014, respectiv de la 11.598 la 9.014. Lansarea acestei linii gratuite ma va sprijini, in calitate de ministru, sa identific posibilele masuri si politici care vor contribui la reducerea in continuare a numarului de abuzuri”, a declarat ministrul Muncii, doamna Ana Costea, in deschiderea evenimentului.


Secretarul de stat ANES, doamna Ioana Liana Cazacu a precizat: “Acest call-center va contribui la combaterea, dar mai ales la prevenirea fenomenului violentei domestice, care afecteaza tot mai multe persoane, in special copii si femei. Violenta ucide mai multe femei decat cancerul, prin urmare toti factorii de decizie trebuie sa sprijine schimbarea mentalitatii, de la operatorul acestui call-center si pana la Politie, Spital sau serviciile de Asistenta Sociala”.

Proiectul „START – O viata de calitate in siguranta!” urmareste dezvoltarea, la nivel national, a unor mecanisme, masuri, proceduri si instrumente aplicabile la nivel national care sa genereze beneficii pe termen lung pentru toate persoanele aflate in situatii de risc privind violenta domestic si traficul de persoane.

Sursa: Comunicat de presa Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

 

 

de
Data aparitiei: 02 Decembrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Daca am fost achitat intr-un proces in Romania, ce daune pot cere si la ce Tribunal trebuie depusa cererea ?

Intrebare: Ce fel de daune pot primi daca am fost achitat ? De la ce tribunal pot depune cererea pentru daune daca procesul a fost stramutat in alt judet ? Care ar fi suma maxima care as putea-o primi ca daune ?

Raspuns: Am avut un proces la Tribunalul Arad si am fost achitat si la Curtea de apel Timisoara a fost respin... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016