Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Interviuri juridice 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum adaptezi birourile moderne la stilul de lucru al viitorului

Cum adaptezi birourile moderne la stilul de lucru al viitorului
Pe masura ce efectele pandemiei incep sa dispara, tot mai multe organizatii adopta stilul de lucru hibrid. Angajatii isi desfasoara activitatea partial de la birou, partial de acasa, dar aceasta adaptare la noua normalitate necesita o serie de schimbari. 

Biroul modern are nevoie de un refresh la mai multe capitole pentru a raspunde asteptarilor. Pentru sustenabilitatea unui business este important ca angajatii sa perceapa jobul ca pe o responsabilitate, dar si ca pe un mod constant de a se dezvolta profesional si uman. Astfel, cladirile de birouri trebuie adaptate noului lor stil de lucru. 

Sanatatea cladirilor si regandirea spatiilor de birouri

IMMUNE Building Standard™, concept dezvoltat de catre antreprenorul Liviu Tudor prin intermediul Genesis Property, pune pe primul plan protectia sanitara a spatiilor de birouri, atat in prezent, cat si in viitor. Standardul IMMUNE™ contine peste 135 de masuri sanitare, de inginerie, arhitectura si operationale, care ofera instrumentele necesare pentru a monitoriza si ajusta starea de sanatate a spatiilor de lucru.
 
In conditiile in care, in prezent, bunastarea si sustenabilitatea sunt preocupari generale, dezvoltarea IMMUNE™ are ca scop crearea unor birouri ce incurajeaza productivitatea, unde angajatii isi pot desfasura activitatile zilnice in conditii de siguranta sporita. 

Birourile moderne asigura echilibrul dintre munca si relaxare

Parcul de business Novo Park, detinut de Liviu Tudor si situat in zona de Nord a Bucurestiului, se va transforma de la inceputul lui 2023 in YUNITY Park, cu o investitie totala de 50 de milioane de euro. Este un concept nou de real estate, care va asigura echilibrul dintre munca si relaxare si raspunde la nevoile stilului de lucru al viitorului. 

Pe langa incadrarea in clasa A de eficienta energetica si certificarile BREEAM – Very Good si IMMUNE Building Standard™ – Rezilient, 5 stele din 5, YUNITY Park va include o multime de facilitati, printre care:
  • un amfiteatru modern dedicat evenimentelor outdoor, cu o capacitate de 220 de locuri doar in gradene;
  • o padure urbana de 1.000 de metri patrati, unde angajatii vor putea sustine inclusiv intalniri de lucru;
  • o terasa exterioara care va deservi un food hall de 4.000 de metri patrati;
  • spatii de co-working; 
  • spatii de co-living;
  • un centru modern de conferinte cu o capacitate totala de 540 de locuri;
  • o cafenea-restaurant de 190 de locuri.

Birourile moderne incurajeaza conceptul de co-working si conexiunea cu natura

Asadar, birourile moderne se transforma in ecosisteme de spatii, facilitati si experiente care sa sustina colaborarea, interactiunea, socializarea si, per ansamblu, starea de bine a angajatilor. In stilul de lucru hibrid, sarcinile care necesita o colaborare intensa se pot desfasura in spatii de co-working sau in birouri satelit, pozitionate in diferite zone ale orasului pentru a asigura un acces mai facil, in timp ce activitatile individuale pot fi realizate si remote. 

In acelasi timp, biroul va deveni tot mai mult o destinatie care sa recreeze confortul de acasa. Existenta spatiilor verzi sau a gradinilor interioare, care sa asigure conexiunea cu natura, vor fi extrem de apreciate si vor avea un rol major in stimularea angajatilor sa fie creativi, productivi si proactivi.

Acestea sunt cateva dintre modalitatile prin care birourile moderne se adapteaza la stilul de lucru al viitorului. Inovatia, colaborarea dintre angajati si aderenta la cultura companiei vor fi elemente esentiale pentru orice organizatie. 

Sursa foto: Genesis Property

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Cum adaptezi birourile moderne la stilul de lucru al viitorului":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016