Pe masura ce efectele pandemiei incep sa dispara, tot mai multe organizatii adopta stilul de lucru hibrid. Angajatii isi desfasoara activitatea partial de la birou, partial de acasa, dar aceasta adaptare la noua normalitate necesita o serie de schimbari.
Biroul modern are nevoie de un refresh la mai multe capitole pentru a raspunde asteptarilor. Pentru sustenabilitatea unui business este important ca angajatii sa perceapa jobul ca pe o responsabilitate, dar si ca pe un mod constant de a se dezvolta profesional si uman. Astfel, cladirile de birouri trebuie adaptate noului lor stil de lucru.
Sanatatea cladirilor si regandirea spatiilor de birouri
IMMUNE Building Standard™, concept dezvoltat de catre
antreprenorul Liviu Tudor prin intermediul Genesis Property, pune pe primul plan protectia sanitara a spatiilor de birouri, atat in prezent, cat si in viitor. Standardul IMMUNE™ contine peste 135 de masuri sanitare, de inginerie, arhitectura si operationale, care ofera instrumentele necesare pentru a monitoriza si ajusta starea de sanatate a spatiilor de lucru.
In conditiile in care, in prezent, bunastarea si sustenabilitatea sunt preocupari generale, dezvoltarea IMMUNE™ are ca scop crearea unor birouri ce incurajeaza productivitatea, unde angajatii isi pot desfasura activitatile zilnice in conditii de siguranta sporita.
Birourile moderne asigura echilibrul dintre munca si relaxare
Parcul de business Novo Park, detinut de Liviu Tudor si situat in zona de Nord a Bucurestiului, se va transforma de la inceputul lui 2023 in YUNITY Park, cu o investitie totala de 50 de milioane de euro. Este un concept nou de real estate, care va asigura echilibrul dintre munca si relaxare si raspunde la nevoile stilului de lucru al viitorului.
Pe langa incadrarea in clasa A de eficienta energetica si certificarile BREEAM – Very Good si
IMMUNE Building Standard™ – Rezilient, 5 stele din 5, YUNITY Park va include o multime de facilitati, printre care:
- un amfiteatru modern dedicat evenimentelor outdoor, cu o capacitate de 220 de locuri doar in gradene;
- o padure urbana de 1.000 de metri patrati, unde angajatii vor putea sustine inclusiv intalniri de lucru;
- o terasa exterioara care va deservi un food hall de 4.000 de metri patrati;
- spatii de co-working;
- spatii de co-living;
- un centru modern de conferinte cu o capacitate totala de 540 de locuri;
- o cafenea-restaurant de 190 de locuri.
Birourile moderne incurajeaza conceptul de co-working si conexiunea cu natura
Asadar, birourile moderne se transforma in ecosisteme de spatii, facilitati si experiente care sa sustina colaborarea, interactiunea, socializarea si, per ansamblu, starea de bine a angajatilor. In stilul de lucru hibrid, sarcinile care necesita o colaborare intensa se pot desfasura in spatii de co-working sau in birouri satelit, pozitionate in diferite zone ale orasului pentru a asigura un acces mai facil, in timp ce activitatile individuale pot fi realizate si remote.
In acelasi timp, biroul va deveni tot mai mult o destinatie care sa recreeze confortul de acasa. Existenta spatiilor verzi sau a gradinilor interioare, care sa asigure conexiunea cu natura, vor fi extrem de apreciate si vor avea un rol major in stimularea angajatilor sa fie creativi, productivi si proactivi.
Acestea sunt cateva dintre modalitatile prin care birourile moderne se adapteaza la stilul de lucru al viitorului. Inovatia, colaborarea dintre angajati si aderenta la cultura companiei vor fi elemente esentiale pentru orice organizatie.
Sursa foto: Genesis Property
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: la depunerea dosarului de recuperare a concediilor medicale avem lipsa 2 medicale pierdute. Ca solutionare, vrem sa stim, daca cele doua medicale vor fi duse in copie la medicul emitent si completate de acesta cu ,,Duplicat,,, parafa si semnatura, putem depune dosarul pentru recuperare fara a intampina probleme?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem urmatoarea speta: Asupra venitului salarial unui angajat exista 4 decizii de executare silita. Toate cele 4 titluri executorii sunt dispuse de catre executori judecatoresti si reprezinta credite bancare. Credit 1= sold de retinut 1000 lei Credit 2= sold de retinut 5000 lei Credit 3 = sold de retinut 7000 lei Credit 4= sold de retinut 8000 lei Va rugam sa ne spuneti care este varianta corecta de calcul a retinerilor din salariu. 1.In cazul in care exista doua sau mai multe titluri executorii...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Este specificat in CIM, la obligatiile angajatorilor: "sa informeze salariatul cu privire la obligatia de a adera la un fond de pensii administrat privat, in conditiile legii". As dori un model de document cu toate detaliile obligatorii care trebuie sa existe privind aceasta informare. Sau am putea sa inseram un paragraf in Minuta de informare privind acest aspect? Daca da, va rog, sa imi spuneti exact ce informatii trebuie sa contina pt a fii conform legii.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<