Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Dreptul muncii 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum gestionezi o crestere brusca a comenzilor, ca detinator al unui magazin: resurse pe care trebuie sa le ai la indemana

Cum gestionezi o crestere brusca a comenzilor, ca detinator al unui magazin: resurse pe care trebuie sa le ai la indemana
Cand vorbim despre antreprenorii care detin un magazin online sau fizic, cea mai intalnita situatie de criza este generata de cresterea brusca a comenzilor, fara capacitatea de a le onora din cauza lipsei de resurse, conform site-ului entrepreneur.com. 

Descopera care sunt cateva dintre cele mai eficiente metode de gestionare a unei astfel de situatii.

1. Stabileste ce actiuni sunt necesare pentru a putea onora comenzile

Ca sa intelegi exact ce eforturi trebuie sa faci pentru a gestiona cresterea comenzilor, stabileste actiunile necesare pentru atingerea obiectivului. Acestea pot consta in:
- cresterea de personal, pentru a putea ambala un numar mai mare de colete pe zi;
- cresterea stocurilor; 
- achizitionarea unei cantitati mai mari de materii prime.

Astfel, este important sa acorzi atentie atat resurselor umane de care ai nevoie pentru a face fata cresterii comenzilor, cat si celor de ordin financiar.

Daca te afli in situatia in care ai nevoie de suport financiar pentru a face fata actiunilor necesare pentru onorarea comenzilor, poti sa accesezi un credit IMM care se poate obtine in doar cateva ore, cu un necesar minim de documente. In acest mod, capitalul propriu insuficient nu mai poate sta in calea dezvoltarii afacerii tale.

2. Evalueaza care sunt resursele actuale si stabileste obiective masurabile in functie de acestea

Evaluarea resurselor actuale este un pas important, deoarece iti ofera un tablou clar al situatiei in care se afla afacerea ta. Astfel, este necesar sa estimezi, in primul rand, care este capacitatea actuala de livrare, in functie de stocuri si de elementele de ordin logistic. Pasul al doilea, este ca, pornind de la rezultatele acestei evaluari,  sa setezi un obiectiv in ceea ce priveste vanzarile pe o anumita perioada de timp.

Este important ca obiectivul sa fie unul realist si impartit pe luni, pentru ca in acest mod poti sa masori mai usor in ce masura ajungi la indeplinirea lui. Un astfel de obiectiv poate consta, de exemplu, in cresterea numarului de comenzi cu 35% in urmatoarele 6 luni. Pornind de la aceasta tinta si luand in considerare resursele tale, poti sa setezi activitatile lunare pe care trebuie sa le intreprinzi pentru indeplinirea obiectivului.

3. Mizeaza pe o crestere etapizata

Sa presupunem ca produsul pe care il vinzi a fost observat de un influencer local, care l-a promovat si, peste noapte, afacerea ta a devenit cunoscuta de mii de oameni care doresc sa iti incerce produsul. Intr-o astfel de situatie, in care succesul afacerii a fost imprevizibil si extrem de rapid, este posibil ca solutiile comune sa nu fie suficiente pentru a sustine cresterea instanta a afacerii tale. 

In acest caz, este necesar sa analizezi realitatea situatiei in care te afli si sa te pregatesti pentru o crestere etapizata, acceptand in acelasi timp faptul ca nu poti onora toate comenzile in timp util.

Odata ce analizezi situatia prezenta si pui la cale un plan etapizat de sustinere a cresterii afacerii, fii transparent si comunica-le clientilor o data realista la care isi vor primi produsele comandate. O comunicare transparenta si sincera va fi mereu apreciata de catre consumatori. 

Mai mult decat atat, pentru a le demonstra consumatorilor ca iti pasa de situatia neplacuta creata, poti sa oferi un discount persoanelor carora le vor intarzia comenzile. In acest mod, nu numai ca prezinti scuzele de rigoare, ci asiguri retentia clientilor si plasarea de viitoare comenzi.

Din orice situatie de criza poti invata ceva, iar cresterea brusca a comenzilor poate aduce un adevarat avantaj afacerilor, atunci cand este gestionata eficient, cu resursele necesare. Pentru a anticipa o astfel de situatie si pentru a fi pregatit sa ii faci fata, evalueaza constant resursele de care dispui si stabileste din timp actiunile necesare pe care trebuie sa le intreprinzi. Astfel, vei putea onora in totalitate comenzile.

Sursa foto: freepik.com

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Cum gestionezi o crestere brusca a comenzilor, ca detinator al unui magazin: resurse pe care trebuie sa le ai la indemana":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016