Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop

Pe data de 27 noiembrie, Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre Femei si Barbati (ANES), institutie aflata in subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, a lansat un call-center pentru victimele violentei domestice.

Linia telefonica a fost infiintata in cadrul proiectului “START – O viata de calitate in siguranta!”, derulat de ANES pentru a preveni si combate violenta domestica si traficul de persoane

Numarul la care pot apela victimele violentei domestice este 0800 500 333, linie telefonica gratuita. Operatorii vor raspunde non-stop si vor directiona victimele catre 42 de echipe de interventie, interinstitutionale si multidisciplinare, infiintate la nivelul celor 41 de judete si al municipiului Bucuresti.

“Datorita masurilor aplicate de Ministerul Muncii, numarul persoanelor abuzate a scazut in 2015 fata de anul 2014, respectiv de la 11.598 la 9.014. Lansarea acestei linii gratuite ma va sprijini, in calitate de ministru, sa identific posibilele masuri si politici care vor contribui la reducerea in continuare a numarului de abuzuri”, a declarat ministrul Muncii, doamna Ana Costea, in deschiderea evenimentului.


Secretarul de stat ANES, doamna Ioana Liana Cazacu a precizat: “Acest call-center va contribui la combaterea, dar mai ales la prevenirea fenomenului violentei domestice, care afecteaza tot mai multe persoane, in special copii si femei. Violenta ucide mai multe femei decat cancerul, prin urmare toti factorii de decizie trebuie sa sprijine schimbarea mentalitatii, de la operatorul acestui call-center si pana la Politie, Spital sau serviciile de Asistenta Sociala”.

Proiectul „START – O viata de calitate in siguranta!” urmareste dezvoltarea, la nivel national, a unor mecanisme, masuri, proceduri si instrumente aplicabile la nivel national care sa genereze beneficii pe termen lung pentru toate persoanele aflate in situatii de risc privind violenta domestic si traficul de persoane.

Sursa: Comunicat de presa Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati

Diurna legala in Romania si in strainatate
Diurna legala in Romania si in strainatate

Vezi detalii

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului
Dreptul muncii. Anxietati ale prezentului

Vezi detalii

 

 

de
Data aparitiei: 02 Decembrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Buna ziua Am si eu de rezolvat o speta la Dreptul Muncii . Va rog sa ma ajutati

Intrebare: La data de 23.01.2011, domnul G.B., angajat al S.C. T.L. S.R.L. în funcţia de contabil, a fost delegat pe o perioadă de 30 de zile calendaristice pe lângă S.C. A S.R.L. pentru efectuarea unui audit financiar. În acest scop, pe perioada delegării, salariatul trebuia să-şi desfăşoare activitatea la sediul S.C. A S.R.L. unde urma să aibă acces la documentele contabile necesare întocmirii auditului finaniar. Între S.C. T.L. S.R.L. – în calitate de prestator- şi S.C. A S.R.L. – în calitate de beneficiar – era încheiat un contract de prestări servicii prin care prestatorul se obliga să realizeze un audit financiar al activităţii beneficiarului. La data de 02.02.2011, prin Decizia nr. 21/02.02.2011, S.C. A S.R.L. a procedat la sancţionarea disciplinară a domnului G.B. cu „avertisment scris” pe motiv că acesta absentat nemotivat 2 zile. Împotriva acestei decizii salariatul a formulat acţiune în instanţă prin care a solicitat anularea acesteia şi cheltuieli de judecată. CERINŢE: 1. Cum a argumentat domnul G.B. cererea sa de chemare în judecată? 2. Ce soluţie va pronunţa instanţa de judecată? Motivaţi.

Raspuns: Instanta probabil va constata nulitatea absoluta a deciziei de sanctionare prin care s-a dispus sanc... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice