Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop

Pe data de 27 noiembrie, Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre Femei si Barbati (ANES), institutie aflata in subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, a lansat un call-center pentru victimele violentei domestice.

Linia telefonica a fost infiintata in cadrul proiectului “START – O viata de calitate in siguranta!”, derulat de ANES pentru a preveni si combate violenta domestica si traficul de persoane

Numarul la care pot apela victimele violentei domestice este 0800 500 333, linie telefonica gratuita. Operatorii vor raspunde non-stop si vor directiona victimele catre 42 de echipe de interventie, interinstitutionale si multidisciplinare, infiintate la nivelul celor 41 de judete si al municipiului Bucuresti.

“Datorita masurilor aplicate de Ministerul Muncii, numarul persoanelor abuzate a scazut in 2015 fata de anul 2014, respectiv de la 11.598 la 9.014. Lansarea acestei linii gratuite ma va sprijini, in calitate de ministru, sa identific posibilele masuri si politici care vor contribui la reducerea in continuare a numarului de abuzuri”, a declarat ministrul Muncii, doamna Ana Costea, in deschiderea evenimentului.


Secretarul de stat ANES, doamna Ioana Liana Cazacu a precizat: “Acest call-center va contribui la combaterea, dar mai ales la prevenirea fenomenului violentei domestice, care afecteaza tot mai multe persoane, in special copii si femei. Violenta ucide mai multe femei decat cancerul, prin urmare toti factorii de decizie trebuie sa sprijine schimbarea mentalitatii, de la operatorul acestui call-center si pana la Politie, Spital sau serviciile de Asistenta Sociala”.

Proiectul „START – O viata de calitate in siguranta!” urmareste dezvoltarea, la nivel national, a unor mecanisme, masuri, proceduri si instrumente aplicabile la nivel national care sa genereze beneficii pe termen lung pentru toate persoanele aflate in situatii de risc privind violenta domestic si traficul de persoane.

Sursa: Comunicat de presa Agentia Nationala pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal
Protectia Datelor cu Caracter Personal

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!
Asociatiile de proprietari. Contabilitate, fiscalitate si contributii!

Vezi detalii

 

 

de
Data aparitiei: 02 Decembrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Primul call-center national pentru victimele violentei domestice: 0800 500 333, linie telefonica gratuita, non-stop":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Pensionarii anticipatii pot fi incadratii cu carte de munca

Intrebare: Buna ziua,sint pensionar anticipat partial din 2010 si acum mi sa oferit o posibilitate sa fiu incadrat cu carte de munca,dar de la compartimentul Resurse umane mi-au spus ca trebuie sa renunt la pensie ca altfel nu ma poate incadra. Doresc sa ma lamuriti si va multumesc

Raspuns: Conform art.114 coroborat cu art.6, al.1 si IV din Legea 263/2010, in cazul pensiei anticipate si a ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice

Conflictele de munca pot fi solutionate!

Cititi intreaga legislatie cu privire la neintelegerile si conflictele de munca!

Descarcati GRATUIT Raportul Special "Litigiile de munca: legislatie comentata si exemple practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016