Avand in vedere dispozitiile articolului 63 alin. 2 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit carora personalul de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii este numit de Plen, precum si dispozitiile art. 118
1 - 118
5 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Superior al Magistraturii anunta declansarea procedurii de selectie in vederea ocuparii urmatoarelor functii de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii - posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor:
director - Directia resurse umane si organizare;
sef serviciu - Serviciul resurse umane pentru instantele judecatoresti;
Persoanele care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si de art. 1182 - 1185 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
Functiile de specialitate juridica din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii pot fi ocupate si de judecatori si procurori detasati, in conditiile legii.
Candidaturile se depun la sediul Consiliului Superior al Magistraturii, Calea Plevnei nr. 141B, sector 6, Bucuresti, insotite de curriculum vitae si inscrisurile care dovedesc indeplinirea conditiilor prevazute de art. 1182 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si de un plan managerial privitor la exercitarea atributiilor specifice functiei si orice alte documente considerate relevante de catre candidat.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<