Avand in vedere dispozitiile articolului 63 alin. 2 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit carora personalul de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii este numit de Plen, precum si dispozitiile art. 118
1 - 118
5 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Superior al Magistraturii anunta declansarea procedurii de selectie in vederea ocuparii urmatoarelor functii de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii - posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor:
director - Directia resurse umane si organizare;
sef serviciu - Serviciul resurse umane pentru instantele judecatoresti;
Persoanele care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si de art. 1182 - 1185 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
Functiile de specialitate juridica din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii pot fi ocupate si de judecatori si procurori detasati, in conditiile legii.
Candidaturile se depun la sediul Consiliului Superior al Magistraturii, Calea Plevnei nr. 141B, sector 6, Bucuresti, insotite de curriculum vitae si inscrisurile care dovedesc indeplinirea conditiilor prevazute de art. 1182 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si de un plan managerial privitor la exercitarea atributiilor specifice functiei si orice alte documente considerate relevante de catre candidat.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<