Avand in vedere dispozitiile articolului 63 alin. 2 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit carora personalul de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii este numit de Plen, precum si dispozitiile art. 118
1 - 118
5 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Superior al Magistraturii anunta declansarea procedurii de selectie in vederea ocuparii urmatoarelor functii de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii - posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor:
director - Directia resurse umane si organizare;
sef serviciu - Serviciul resurse umane pentru instantele judecatoresti;
Persoanele care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si de art. 1182 - 1185 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
Functiile de specialitate juridica din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii pot fi ocupate si de judecatori si procurori detasati, in conditiile legii.
Candidaturile se depun la sediul Consiliului Superior al Magistraturii, Calea Plevnei nr. 141B, sector 6, Bucuresti, insotite de curriculum vitae si inscrisurile care dovedesc indeplinirea conditiilor prevazute de art. 1182 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si de un plan managerial privitor la exercitarea atributiilor specifice functiei si orice alte documente considerate relevante de catre candidat.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre procesul de declarare a posturilor vacante vacantate si nou create in platforma ANOFM. Cumva cu posturile nou create, mi-e mai simplu de inteles. Completez aici oferta, recrutam, inchid oferta - la speta asta am o singura intrebare: nu pot face operatia de incadrare daca data oferta a expirat desi logic pot avea o oferta deschisa pana pe 31.03 si angajarea propriu-zisa sa fie ulterioara acestei date. Trebuie cumva sa trec un termen pentru oferta...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Un salariat este sanctionat disciplinar cu reducerea salariului pe 3 luni insa refuza sa primeasca personal decizia, se trimite acasa prin curier cu confirmare de primire art. 252 Codul muncii insa refuza sa primeasca plicul. Decizia respectiva se va pune in aplicare daca salariatul NU o primeste. Cum se procedeaza in acest caz? Daca se pune in aplicare cu ce data - cu data revenirii plicului in societate? Cand se transmite in Revisal ?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie: speta ar fi: salariata cu norma intreaga peste 26 ani, Salar brut 6000 lei la fel si ultimele 6 luni anterioare concediului medical, fara pers. in intretinere, fara tichete, sporuri., are stagiu de cotizare. Are 17 zile de concediu prenatal si 4 zile lucrate. La calculul salariului aferent timpului lucrat avem 1143 Ron la care trebuie sa ii aplicam deducerea de baza. Intrebarea ar fi, cat este deducerea personala de baza in aceasta situatie? 4050*20%...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<