Hotararea Consiliului de Mediere nr. 4911/2013, care aducea modificari in cadrul Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de mediere, a fost revocata. Anuntul a fost publicat saptamana trecuta de catre Consiliul de Mediere.
De asemenea, alaturi de Hotararea nr. 4911/2013 a fost revocata si Hotararea nr. 235/2014, care explica procedura de punere in aplicare a conditiilor introduse prin Hotararea nr. 4911/2013.
Hotararea nr. 4911/2013 prevedea urmatoarele conditii pe care mediatorii autorizati trebuia sa le indeplineasca cumulativ pentru exercitarea profesiei:
• sa nu aiba inscrise in cazierul judiciar mentiuni referitoare la infractiuni care sa-i faca incompatibili cu profesia de mediator;
• sa fie inscrisi in Tabloul mediatorilor, sa fie activi (ca forma de exercitare a profesiei) si sa-si fi platit taxa profesionala;
• sa fie membri ai unor asociatii profesionale de mediatori inscrise in Registrul asociatiilor profesionale in domeniul medierii;
• sa acumuleze anual numarul de puncte profesionale prin oricare dintre modalitatile reglementate de Consiliul de mediere.
Anuntul CSM este disponibil
aici.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<