Prin Hotararea Guvernului nr. 520 din 24 iulie 2013 este reglementata organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Noul regulament de organizare al ANAF poate fi consultat in Monitorul Oficial nr. 473 din 30 iulie 2013
Agentia Nationala de Administrare Fiscala, denumita in continuare Agentia, se organizeaza si functioneaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Finantelor Publice, finantata din bugetul de stat, conform legii.
Sediul central al Agentiei este in municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.
Agentia isi desfasoara activitatea si in alte sedii detinute potrivit legii.
Agentia intretine propriul site web prin care asigura prezenta pe internet, la adresa "www.anaf.ro". Pentru domeniul vamal, prezenta pe internet se asigura la adresa "www.customs.ro".
Agentia are o sigla ale carei caracteristici se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei.
Directiile generale regionale din cadrul ANAF sunt in numar de opt si vor avea sediul in urmatoarele orase, in functie de aria lor de competenta: Iasi, Galati, Ploiesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov si Bucuresti, iar directiile regionale antifrauda fiscala isi vor avea sediul in orasele Suceava, Constanta, Alexandria, Targu-Jiu, Deva, Oradea, Sibiu si Bucuresti.
Vezi aici noile atributii si responsabilitati reglementate in sarcina ANAF
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<