Consiliul Superior al Magistraturii a remis un comunicat de presa privind rezultatele interviului sustinut in fata Plenului CSM de catre candidatii pentru functia de director al Institutului National al Magistraturii si director adjunct responsabil cu formarea profesionala al Institului National al Magistraturii
„In sedinta de azi, 31 martie 2011, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a respins candidaturile depuse de doamna judecator Diana Ungureanu si domnul judecator Constantin Branzan, pentru functia de director al Institutului National al Magistraturii, precum si a doamnei procuror Otilia Iolanda Miclosina pentru functia de director adjunct responsabil cu formarea profesionala al Institului.
In conformitate cu prevederile Legii nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Regulamentului Institutului National al Magistraturii, directorul INM si directorii adjuncti ai acestuia sunt numiti, pentru un mandat de 3 ani, cu posibilitatea reinvestirii, de Consiliul Superior al Magistraturii, din randul personalului de instruire de specialitate juridica al Institutului, al judecatorilor si procurorilor sau al cadrelor didactice din invatamintul superior juridic, acreditat conform legii.
Pentru functia de director a candidat domnul Constantin Branzan, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie, actualul director al INM, al carui mandat inceteaza la data de 1 aprilie a.c. si doamna Diana Elena Ungureanu, judecator la Curtea de Apel Pitesti, actualul director adjunct al INM, responsabil cu formarea initiala, al carei mandat inceteaza la aceeasi data.
Pentru functia de director adjunct responsabil cu formarea profesionala a fost depusa o singura candidatura, si anume a doamnei procuror Otilia Iolanda Miclosina, formator la Institutul National al Magistraturii.
In vederea numirii in functie, candidati au sustinut un interviu in fata Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, constand in sustinerea unui plan managerial.
Plenul CSM a respins toate cele trei candidaturi, urmand ca procedura sa fie reluata - la o data ce va fi stabilita ulterior - pentru ambele functii”.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Dorim sa incepem un proces de evaluare a performantelor pentru colegii din departamentele cheie ale companiei. Precizam ca domeniul de activitate este Servicii, fiind furnizor de catering si cleaning industrial. Vom evalua doar sefii de departament si managerii de locatii. Ne-ati putea ajuta cu exemple de obiective inclusiv KPI pe care sa le aplicam pentru colegii din departamentele de mai jos? Resurse Umane Departament Achizitii Departament Financiar-Contabilitate Departament Operational IT...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Reprezentantul legal care era unic asociat si administrator a decedat. Cine va semna pana cand se va face succesiunea? In actul constitutiv este stipulat faptul ca in caz de deces societatea va continua prin mostenitorii legali ai asociatului unic.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Un ONG are proiecte cu finantare din fonduri europe in derulare, in cadrul careia exista o echipa de implementare a proiectului. Daca ONG-l are un angajat pe functia de asistent manager caruia doreste sa-i atribuie sarcini specifice de implementare a activitatii proiectului de exemplu Coordonator proiect, in acest caz cum se va proceda legal, este necesara incheierea unui act aditional sau este de ajuns daca se face o completare a fisei postului de asistent manager cu atributiile specifice...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<