Denumirea autoritatii sau institutiei publice ...............................
Sediul/Adresa ...............................................................
Data ................................................
Stimate domnule/Stimata doamna .............................................,
Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform
Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, intrucat la cererea nr. ............. din data de ................ nu am primit informatiile
solicitate in termenul legal, stabilit de lege. Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
...............................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente: .......................................... ................................................................................
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informatiile de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.
Va multumesc pentru solicitudine,
...................................
(semnatura petentului)
Numele si prenumele petentului .......................
Adresa ............................................
Telefon ...........................................
Fax ...............................................
Sursa Curtea Constitutionala
Formulare tip conform Normelor metodologice de aplicare a
Legii nr.544/2001