Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a remis un comunicat de presa privind activitatile desfasurate la Institutul National al Magistraturii, cu ocazia exprimarii optiunilor pentru ocuparea posturilor vacante din sistem si deschiderea oficiala a cursului pentru auditori de justitie:
„Luni, 28 februarie 2011, candidatii admisi la concursul de admitere in magistratura pentru persoanele cu studii juridice de minim 5 ani, desfasurat in luna noiembrie, anul trecut, au formulat optiunile pentru ocuparea posturilor vacante din sistem. Astfel, au optat pentru judecatorii un nr. de 61 de absolventi si pentru parchetele de pe langa judecatorii 53 de absolventi. Dupa publicarea decretelor de numire de catre Administratia Prezidentiala, acestia isi vor incepe activitatea, participand, totodata, la un curs intensiv de pregatire organizat de Institutului National al Magistraturii.
Tot luni, a inceput la Institutul National al Magistraturii, anul I pentru cursurile de auditori de justitie. La concursul desfasurat in sesiunea exceptionala din ianuarie-februarie 2011 au fost admisi un nr. de 102 candidati.
La ceremonia de deschidere au participat judecatorii Alexandru Serban, Marius Tudose, Cristi Danilet - din partea CSM, procuror Gabriela Scutea - adjunct al Procurorului general de pe langa PICCJ, prof. univ dr. Dan Drosu Saguna, judecator Constantin Branzan - directorul INM, judecator Diana Ungureanu si procuror Dragos Dumitru - directori adjuncti ai INM.
Auditorii de justitie vor sustine examenul de absolvire in mai 2012, urmand ca apoi sa isi inceapa activitatea ca magistrati stagiari.
Precizam ca, la data de 1 februarie 2011, erau vacante 301 locuri de judecatori, respectiv 341 locuri de procurori”.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<