Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

CSM cauta experti pentru "Ghidul de bune practici in relatia sistemului judiciar cu celelalte profesii juridice"

Consiliul Superior al Magistraturii a publicat Invitatia de participare si caietul de sarcini privind selectia expertilor pentru activitatile de elaborare si prezentare a Ghidului de bune practici in relatia sistemului judiciar cu celelalte profesii juridice, in special avocati, in cadrul proiectului “TAEJ- Transparenta, accesibilitate si educatie juridica prin imbunatatirea comunicarii publice la nivelul sistemului judiciar.”

Proiectul „TAEJ – Transparenta, accesibilitate si educatie juridica prin imbunatatirea comunicarii publice la nivelul sistemului judiciar”, cod SIPOCA 454/ cod MySMIS 2014+ 118765 a demarat la data de 5 septembrie 2018, urmare a semnarii contractului de finantare intre Consiliul Superior al Magistraturii, in calitate de lider de parteneriat si Autoritatea de Management a Programului Operational Capacitate Administrativa 2014-2020. 

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020, Componenta 1 IP9/2017 – Calitate, transparenta, etica si integritate la nivelul sistemului judiciar, Axa prioritara 2 – Administratie publica si sistem judiciar accesibile si transparente, Obiectivul specific 2.3 – Asigurarea unei transparente si integritati sporite la nivelul sistemului judiciar, in vederea imbunatatirii accesului si a calitatii serviciilor furnizate la nivelul acestuia.

Activitatile amintite se subsumeaza rezultatului 1 al proiectului, respectiv comunicare publica imbunatatita si abordata unitar la nivelul sistemului judiciar. Una dintre componentele proiectului are in vedere elaborarea unor ghiduri de bune practici privind relatia sistemului judiciar cu puterea legislativa, puterea executiva, mass-media, celelalte profesii juridice (in special avocati), precum si un Ghid de bune practici in relatia sistemului judiciar cu celelalte profesii juridice, in special avocati.

Scopul acestui Ghid este clarificarea pozitionarii judecatorilor si procurorilor in raport cu celelalte profesii juridice, in special avocati, atat in sfera exercitarii atributiilor profesionale cat si in afara acestora, astfel incat sa contribuie la consolidarea imaginii si integritatii sistemului judiciar sau sa nu genereze efecte negative cu privire la acestea. 

Astfel, cu titlu de exemplu, Ghidul de bune practici ar putea trasa linii directoare privind cea mai buna forma de comunicare in instanta si in afara ei, inclusiv in vederea asigurarii previzibilitatii unor situatii de incompatibilitate, reducerii volumului de activitate al judecatorului, procurorului si avocatului prin formularea de sugestii privind cuprinsul si volumul actelor de procedura (de ex. numar de pagini, modele, durata concluziilor orale etc.), circumstantierea conditiilor in care pot fi facute declaratii publice de reprezentantii profesiilor juridice, respectarea confidentialitatii client/avocat, reducerea onorariului avocatial, cauzele in care se impune reprezentarea in procesul civil, etc.

selectie experti csm ghid bune practici

Profilul expertului – cerinte minime


Fiecare din cei 2 experti in comunicare vor indeplini urmatoarele cerinte minime de calificare:
a) studii superioare absolvite cu diploma de licenta (institutie de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman);
b) minimum 5 ani de experienta profesionala generala;
c) minimum 3 ani de experienta specifica in domeniul comunicarii interne sau/si externe in sistemul public sau privat/mediul universitar/Facultatea de comunicare/jurnalism/formator INM in domeniul comunicare;
d) minim 2 sesiuni/2 proiecte in calitate de speaker/formator/trainer in cadrul unor conferinte/ seminarii nationale/ internationale sau in cadrul unor proiecte organizate in domeniul comunicare/comunicare inter-institutionala, comunicare la nivelul institutiilor din administratia publica in sens larg sau mediul privat;

Experienta in domeniul elaborarii de continut si/ sau publicarea de lucrari (articole, brosuri, studii, cursuri, manuale, tratate, ghiduri) in domeniul comunicarii constituie un avantaj.

Expertul in etica va indeplini urmatoarele cerinte minime de calificare:
a) studii superioare absolvite cu diploma de licenta (institutie de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman) – studii sociale/juridice;
b) minimum 5 ani de experienta profesionala generala;
c) minimum 3 ani de experienta specifica in domeniul eticii/integritatii/mediul academic/universitar/facultatea de filosofie/formator INM in domeniul etica;
d) minim 2 sesiuni/ 2 proiecte in calitate de speaker/formator/trainer in cadrul unor conferinte/ seminarii nationale/ internationale sau in cadrul unor proiecte similare, organizate in domeniul eticii/ integritatii in administratia publica/mediul privat/stat de drept;

Experienta in domeniul elaborarii de continut si/ sau publicarea de lucrari (articole, brosuri, studii, cursuri, manuale, tratate, ghiduri) in domeniul eticii/integritatii constituie un avantaj.

Pentru a afla toate informatiile despre aceasta selectie a CSM va rugam sa descarcati anuntul oficial al institutiei in format .PDF dand CLICK AICI

de

Data aparitiei: 24 Ianuarie 2019
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "CSM cauta experti pentru "Ghidul de bune practici in relatia sistemului judiciar cu celelalte profesii juridice"":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
©2019 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016